Spory a námitky k reklamacím
Návrh na rozhodnutí sporu o povinnosti k peněžitému plnění podle § 129 ZEK
Pokud nedojde k uhrazení vyúčtovaných částek za poskytnuté služby elektronických komunikací, můžete se prostřednictvím tohoto formuláře obrátit na Úřad s návrhem na zahájení sporného správního řízení. Úřad rozhodne o tom, zda…
Pokud nedojde k uhrazení vyúčtovaných částek za poskytnuté služby elektronických komunikací, můžete se prostřednictvím tohoto formuláře obrátit na Úřad s návrhem na zahájení sporného správního řízení. Úřad rozhodne o tom, zda je požadavek na úhradu vyúčtovaných služeb oprávněný. Vydané rozhodnutí je pro obě strany sporu závazné.
Podání návrhu je zpoplatněno správním poplatkem ve výši 4 % ze sporné částky (nejméně 200 Kč, nejvýše 500 000 Kč).
Formulářem jsou řešeny služby:
Námitka proti vyřízení reklamace
V případě nesouhlasu s vystaveným vyúčtováním za služby elektronických komunikací či vadně poskytnuté služby elektronických komunikací nebo vadně poskytnuté poštovní služby máte jako účastník právo uplatnit u poskytovatele…
V případě nesouhlasu s vystaveným vyúčtováním za služby elektronických komunikací či vadně poskytnuté služby elektronických komunikací nebo vadně poskytnuté poštovní služby máte jako účastník právo uplatnit u poskytovatele služeb elektronických komunikací nebo provozovatele poštovních služeb reklamaci. Pokud nebylo vaší reklamaci vyhověno, nebo nebyla vyřízena v zákonem dané lhůtě, máte právo se ve lhůtě 1 měsíce od doručení vyřízení reklamace, popř. marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace, obrátit na Úřad s návrhem na zahájení správního řízení ve věci námitky proti vyřízení reklamace.
Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.
Formulářem jsou řešeny služby: